حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعه العربية المفتوحه مع الشرح
لجميع فروع الجامعة ولجميع التخصصات ولجميع المواد
حلول نموذجية مضمونة وغير مكررة - قسم خاص للتربية
KSA-Kuwait - Bahrain -Oman - Jordon -Lebanon -Egypt-Sudan
الكويت البحرين عمان الأردن لبنان مصر البحرين حائل الرياض الدمام جدة المدينة المنورة الاحساء
(.turnitin./ ) فحص التشابه وفقا لنظام الجامعة عن طريق موقع كشف التشابه
اتصل : - OO966542495275
واتس اب: 00966542495275+
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
حل واجب الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة 00966542495275
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
واتس اب: OO966.5.4.2.4.9.5.2.7.5
[/SIZE]
حل واجبBE200 حلول واجباتBE200 شرح واجبMBE200 tmaA BE200
BE200 – Marketing Management
Tutor Marked Assessment
MG
Spring 2017
Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities
Question 1: (20 Marks)
a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy did the company adopt to treat it? (10 Marks)
b. As Fujitsu marketing manager, give some recommendations about the way the company should develop its marketing campaign based on the elements of the marketing mix. (10 Marks)
Word count: 350 words
Question 2: (40 Marks)
a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks)
b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of question 2? (10 Marks)
c. Explain the Five steps used by Fujitsu to identify attractive companies within each industry. (15 Marks)
Word count: 350 words.
Question 3: (20 Marks)
Name and describe the elements of the company’s microenvironment factors illustrating the importance of each one. (20 Marks)
Word count: 300 words
Question 4: (20 Marks)
How did you decide on the college or university you are currently attending? Based on BE200 material and on your own experience describe the factors that influenced your decision and the decision-making process you followed.
Word count: 200 words
كورسات BE200
شرح BE200
...حل واجب BE200 -00966542495275 -
BE200 TMA 00966542495275 BE200 حل واجبات BE200 الجامعة العربية المفتوحة
حل واجب BE200 ** <00966542495275 >BE200 حلول,واجبات,الجامعة,العربية,المفتوحة
#حل_واجب BE200 حل واجبات BE200 الجامعة العربية المفتوحة
BE200 حل واجب BE200, واجبات الجامعة العربية المفتوحة
BE200TMA Answers. حل واجب BE20000966542495275
حل , واجب , BE200< حلول واجبات الجامعـة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعه العربية المفتوحه مع الشرح
لجميع فروع الجامعة ولجميع التخصصات ولجميع المواد
حلول نموذجية مضمونة وغير مكررة - قسم خاص للتربية
KSA-Kuwait - Bahrain -Oman - Jordon -Lebanon -Egypt-Sudan
الكويت البحرين عمان الأردن لبنان مصر البحرين حائل الرياض الدمام جدة المدينة المنورة الاحساء
(.turnitin./ ) فحص التشابه وفقا لنظام الجامعة عن طريق موقع كشف التشابه
اتصل : - OO966542495275
واتس اب: 00966542495275+
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
حل واجب الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة 00966542495275
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
واتس اب: OO966.5.4.2.4.9.5.2.7.5
[/SIZE]
حل واجبات الجامعه العربية المفتوحه مع الشرح
لجميع فروع الجامعة ولجميع التخصصات ولجميع المواد
حلول نموذجية مضمونة وغير مكررة - قسم خاص للتربية
KSA-Kuwait - Bahrain -Oman - Jordon -Lebanon -Egypt-Sudan
الكويت البحرين عمان الأردن لبنان مصر البحرين حائل الرياض الدمام جدة المدينة المنورة الاحساء
(.turnitin./ ) فحص التشابه وفقا لنظام الجامعة عن طريق موقع كشف التشابه
اتصل : - OO966542495275
واتس اب: 00966542495275+
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
حل واجب الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة 00966542495275
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
واتس اب: OO966.5.4.2.4.9.5.2.7.5
[/SIZE]
حل واجبBE200 حلول واجباتBE200 شرح واجبMBE200 tmaA BE200
BE200 – Marketing Management
Tutor Marked Assessment
MG
Spring 2017
Case Study: How Fujitsu Services Uses Segmentation to Prioritize Sales Opportunities
Question 1: (20 Marks)
a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy did the company adopt to treat it? (10 Marks)
b. As Fujitsu marketing manager, give some recommendations about the way the company should develop its marketing campaign based on the elements of the marketing mix. (10 Marks)
Word count: 350 words
Question 2: (40 Marks)
a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks)
b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of question 2? (10 Marks)
c. Explain the Five steps used by Fujitsu to identify attractive companies within each industry. (15 Marks)
Word count: 350 words.
Question 3: (20 Marks)
Name and describe the elements of the company’s microenvironment factors illustrating the importance of each one. (20 Marks)
Word count: 300 words
Question 4: (20 Marks)
How did you decide on the college or university you are currently attending? Based on BE200 material and on your own experience describe the factors that influenced your decision and the decision-making process you followed.
Word count: 200 words
كورسات BE200
شرح BE200
...حل واجب BE200 -00966542495275 -
BE200 TMA 00966542495275 BE200 حل واجبات BE200 الجامعة العربية المفتوحة
حل واجب BE200 ** <00966542495275 >BE200 حلول,واجبات,الجامعة,العربية,المفتوحة
#حل_واجب BE200 حل واجبات BE200 الجامعة العربية المفتوحة
BE200 حل واجب BE200, واجبات الجامعة العربية المفتوحة
BE200TMA Answers. حل واجب BE20000966542495275
حل , واجب , BE200< حلول واجبات الجامعـة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعه العربية المفتوحه مع الشرح
لجميع فروع الجامعة ولجميع التخصصات ولجميع المواد
حلول نموذجية مضمونة وغير مكررة - قسم خاص للتربية
KSA-Kuwait - Bahrain -Oman - Jordon -Lebanon -Egypt-Sudan
الكويت البحرين عمان الأردن لبنان مصر البحرين حائل الرياض الدمام جدة المدينة المنورة الاحساء
(.turnitin./ ) فحص التشابه وفقا لنظام الجامعة عن طريق موقع كشف التشابه
اتصل : - OO966542495275
واتس اب: 00966542495275+
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
حل واجب الجامعة العربية المفتوحة
حل واجبات الجامعة العربية المفتوحة 00966542495275
ايميل : smsm.hamdy66@yahoo.com
واتس اب: OO966.5.4.2.4.9.5.2.7.5
[/SIZE]